2011/10/06

Tässä vaiheessa kaikki on jo niin vakavaa

IMG_9496
IMG_9696

Joo mäki vastailen tähän Jaden antamaan 7 faktan haasteeseen!
1. Oon aina turhan kärsimätön. Kaikki pitää saada just heti.
2. Oon tosi innoissani tästä syksystä! Vaikka olihan se kesäki ihan jees..
3. Vietän selkeesti enemmän aikaa telkkaria katellen kuin tietokoneella. Tietokone on ihan tylsä. Tällä hetkellä mun elämän tärkein sisältö on Frasier.
4. Haaveilen, että jonain päivänä voisin muuttaa Ruotsiin. Ihan varmana elämä siellä ois paljon hauskempaa! Sääli, että mun kielitaito ei vaan oikein riittäis siihen.
5. En tiedä yhtään mitä haluisin tehdä joskus työkseni.
6. Lukio on perseestä.
7. Päätin toissapäivänä että aloitan terveellisen elämän! Se ei oo tosin vielä oikein onnistunu koska oon ihan hirveä herkkupossu. Mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...


_MG_2229
_MG_2231

3 kommenttia:

  1. miks teillä on aina niin kivoja kuvia !? :-)
    ja haha sama mulla ton 7 kohdan kanssa. kuinkahan monta kertaa oon ton päättäny ja sit siitä pikkuhiljaa lipsunu aina samaan vanhaan epäterveelliseen elämään :--D

    VastaaPoista
  2. haha en tiiiä! ja joo, oon tehny tän "päätöksen" varmaan tuhat kertaa ja taitaa taas jäädä lähinnä ajatuksen tasolle...

    VastaaPoista
  3. sulla on kivat hiukset !c:

    http://livelikesonja.blogspot.com/

    VastaaPoista